HTML

bOgi blogja

mindenkinek aki szereti és aki nem annak is meg annak akit érdekel és annak is akit nem

Friss topikok

Linkblog

2009.03.29. 17:00 bOgi

a születésnapi torták története

tavaly a születésnapomon palacsinta tortát sütöttem magamnak. mivel nem volt senki, aki megajándékozzon egy tortával, ezért Renivel az akkori lakótrsammal karöltve sütöttünk 30db palacsintát, és készítettünk belőle egy tortát. nagyon finom lett...meghívtam rá sn1054a-t, hogy egyen belőle, de nem akart. pedig imádja a túrót is a palacsintát is. de nem volt baj belőle, megettük. még számok is voltak rajta.

a saját szülinapomra pedig a szüleimtől kaptam egy tiramisutortát. nagyon tejszínhabos a teteje.

 

készítettem róla egy fényképet is.volt rajta egy szív a tetején, amibe bele volt írva, hogy boldog szülinapot. nagyon örültem, hogy évek óta először kaptam tortát :)

íme:


 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bogim.blog.hu/api/trackback/id/tr961033300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása