HTML

bOgi blogja

mindenkinek aki szereti és aki nem annak is meg annak akit érdekel és annak is akit nem

Friss topikok

Linkblog

2009.04.08. 07:51 bOgi

mégnehezebb rész zweite teilung

a tegnap éjjel abszolút mélypontot fogtam.először csak a szokásos hisztériás dührohamnak indult. aztán már nem tudtam irányítani többé.

lementem az akváriumba telefonálni és rágyújtani. a telefonálás semmivel sem volt jobb, sőőőt rosszabb lett. ordítottam a fájdlomtól nem bírtam már többet elviselni. de a neheze még mindíg hátra volt.

pár perc múlva jött a remegés. ellenállhatatlan remegés fogta el a lábaimat.nem bírtam megállítani őket. lefogtam, hogy abbamaradjon, de nem ment.beszélni is alig bírtam.a végére pedig a egész testem megnem állítható módon remegett, mintha epilepsziás rohamot kaptam volna. összekuporodtam, és ültem egyhelyben, és bénultan hagytam, hogy rángatózzék a testem. néhányóra múlva hagytam meggyőzni magam, hogy jöt tenne egy bogyó, hogy legalább aludni bírjak. kaptam egyet de olyan TOTÁLISAN nem ütött ki azért. kettő fele elaludtam.tökmezetelnre vetkőzve bebújtam  az ágyba és zenét hallgatva elaludtam.egyszer se ébredtem fel közben (habár fel szoktam) de most nem. reggel mikor felkeltem indult az egész előről. ha leállítom a jobbkezemet indul a bal.ha mindkét kezemet leállítom rángatózik a seggem. ha a seggemet leállítom, akkor a fejem kezdi a cirkuszt.nembírom leállítani ezt a kurva rángózást. azt hiszem ez valami idegösszeomlás lehet. ott ülte mellettem kicsiZs és nyugtatgatott.felhívta Őt telefonon, hogy megmndja úgy, ahogy én nem tudnám, hogy ez el fog múlni. biztos hogy elmúlik csak azt nem tudom mikor.

KICSIMNEK

szia kicsim. azt szeretném mondani, hogy szeretném, ha tudnád, hogy azért vállaltam fel ezt az egészet it, hogy normális ember legyen belőlem.hogy ne a múlt árnyai kísértsék meg az életemet, a jelenünket ne tegyék tönkre a személyemben. tudom hogy rettenetesen viselkedek.tisztában vagyok vele. olyan, mintha kívülről látnám magamat, amt görénykedek veed szerelmem. nem akarom ezt csinálni.szerető és türelmes kedves akarok lenni hozzád, ha el tudod még fogadni ezt tőlem. jó akarok lenni é leszek is.tudom hogy nekünk nagyon fontos a legfontosabb az hogy lediplomázhass.igen. tudom, hogy a tanulás milyen.tisztában vagyok mindennel, még ha nem úgy tűnik is. szeretlek. kérlek adj még ey esélyt nekem. annyira vágyom rád, hogy arra nincsenek szavak.

 

ERŐ TÁNCA EZ  A PONT KÖRÜL MELYBEN KÁBULTAN KÁBULTAN ÁLL EGY ROPPANT AKARAT.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bogim.blog.hu/api/trackback/id/tr191053176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása