HTML

bOgi blogja

mindenkinek aki szereti és aki nem annak is meg annak akit érdekel és annak is akit nem

Friss topikok

Linkblog

2009.04.09. 08:03 bOgi

felkelt a nap a tündérek hegyén

hajnalban ébredtem. Két szobatársam iszonyatsan horkolt, hiába hallgattam zenét, még a zenén keresztül is hallottam a hangjukat. Elképesztő volt.

Hatkor nyitja ki a nővér a bejárati ajtót, de félhatkor már kikéredzkedtem. nyertem magamnak egy kávét az autómatából...itt közszájon forog egyszerűen az, hogy ez valójában nyerőgép, olyan gyakran nyeli el a pénzt. cafée au lait. hideg volt a hajnal nagyon. most, amikor kint ülök, hallom, ahogy Maci az öklével hatalmasakat üt a kávégépre, hogy odaadja a kávét is, vagy visszaadja a pénzt. közben teljesen nyugodtan köszön mindenkinek. Macinak gyönyörű szeme van. Amikor nevet, összehúzódik a gomb szeme.Amúgyis keskeny szeme van, mert rövdlátó, és erős szemüveget visel. Szeretem hallgatni, ahogy kacag. Őszintének hangzik, és úgy gondolom, az is. szeretem Macit.

közben egyre többen ülnek ki a teraszra.szép lassan előszállingóznak az emberek.megbeszélik, hogy aludtak, hogy nem. minden szóbakerül. de csak egyszerű dolgok. óvatosan, megfontoltan beszélgetnek a dolgokról.

közben a narancssárga nap vakítóan fényesre változott. ránk reggeledett, és indul az újabb nap, az újabb harcokkal.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bogim.blog.hu/api/trackback/id/tr91055171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása