HTML

bOgi blogja

mindenkinek aki szereti és aki nem annak is meg annak akit érdekel és annak is akit nem

Friss topikok

Linkblog

2009.03.29. 15:38 bOgi

második rész

kiszámoltam, hogyha kettes leszek tánctöriből, akkor 5.1 lesz az átlagom. ez nagyon nem lenne rossz, de még addig sokat kell tanulni, és ez egyre nehezebben megy. már nagyon ki vagyok merülve, persze tudom, hogy minden vizsgaidőszakban ki vagyok merülve... este hamar elalszom, hiába tervezem azt, hogy majd több ideig maradok ébren, nem tudok fent maradni. Ha Manóval nézek filmet, akkor is elalszom közben...mindegy mi csinálok, ha eljön az idő elalszom, és kész.

régebben sokat tanultam éjszaka. az éjszaka egy nyugodt időszak, senki sem zavarja az embert. nincs idegeskedés, nincs semmi. ahogy jön a hajnal, egyre fáradtabb leszek. a jó vizsgához nagyon kimerültnek, és nagyon idegesnek kell lenni. sokan mondják, hogy jól csak akkor lehet vizsgázni, ha ki vagy pihene stb. de szerintem ez marhaság. ha ki vagyok pihenve és nyugodt vagyok, nem jut eszembe semmi.

tegnapelőtt beszélgettem sn1054a-kisbolygóval. azt mondta sosem lesz belőle csillagász,és utálja a csillagászatot. helyette felcsap stewardessnek. vagyis nem "ess", hanem csak simán steward. repkedni fog a világban. szerintem ebben nincsen semmi meglepő. :) még mindíg azt a drapp színű kabátot hordja, amit tőlem kapott :) ezt onnan tudom, hogy küldött magáról egy fényképet nekem.

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bogim.blog.hu/api/trackback/id/tr71033143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása