HTML

bOgi blogja

mindenkinek aki szereti és aki nem annak is meg annak akit érdekel és annak is akit nem

Friss topikok

Linkblog

2009.04.29. 22:20 bOgi

te vagy a szerelem az életemben

Ezer alakot ölthetsz előttem, csupa félelem mind Te vagy.

A vágyak fátyolába szőtten csupa rejtély, alig látom merre vagy

 

Nehéz játék szabályaiban csupa gyermek nekem Te vagy.

Az érzelmek útvesztőjében csupa kérdés, ha enyém is, de merre vagy?

 

A hajnal első fényében csupa álom nekem ilyen vagy.

De tartalak karjaimban, a sötétségben mégsem látom merre vagy

 

Erő és fájdalom közt az élet nekem Te vagy. Szemed mélységében elveszettnek lenni, csupa szeretet, az is mind Te vagy

 

A jeges félelemben csupa vigasztalás nekem Te vagy, A végtelenség tengerén hallani a hangodat, még nem hiszem, de tudom azt hogy velem vagy.

 

A szeretet félelmében csupa védelem, az is Te vagy. A tisztaság reményére várva csupa megmentés, még nem látom, de érzem már, hogy merre vagy.

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem


A bejegyzés trackback címe:

https://bogim.blog.hu/api/trackback/id/tr271094588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása